Neobracejte se ke copywritingu zády!

Neobracejte se ke copywritingu zády!

Neobracejte se ke copywritingu zády!

27.01.2014
Obchod a marketing
Michaela Kadlecová

 

Plánujete spuštění nového webu? Pak se jistě zaměřujete na vzhled tohoto webu a jeho grafických prvků, ale nezapomněli jste na slova? A přitom právě slova jsou ta, která prodávají!

Stránky s profesionálně vytvářeným obsahem jsou totiž snadno k poznání. Jsou tak nějak učesanější, neční z nich ošklivé hrubky, všechny čárky sedí, jak mají a slova jsou poskládána účelně a tak, aby dávala ten správný smysl. Navíc jsou texty pěkně srovnané, jsou použita správně velká a malá písmena, stejné fonty, nadpisy nekřičí a nejsou příliš dlouhé. Věřte, že rozdíl mezi profesionálně otextovaný webem a tím, který psal někdo, kdo se psaním běžně neživí, pozná i naprostý laik.  

Je pravda, že internetové stránky upoutávají na první pohled prakticky výhradně svým vzhledem. Pokud se vám ale návštěvníka již podaří ulovit, je důležité ho také nevyplašit. A právě neprofesionální texty plné pravopisných chyb a nejrůznějších nesmyslů by návštěvníka mohly pěkně polekat. Jistě, pokud v sobě má alespoň trochu „spisovatelské střevo“ a gramatiku máte v malíčku, můžete si vytvořit texty vy sami. Avšak i tehdy je rozhodně doporučené nechat tyto texty přečíst od korektora, nebo copywritera.

My vám ale pochopitelně doporučíme texty na web nechat od začátku vytvářet profesionálem – copywriterem. Uděláte rozhodně dobře, pokud přiberete copywritera již v plánovací fázi – rozhodně je méně příjemné vepisovat texty do již vytvořených kolonek. Svěřte svému copywriterovi ideu celého webu a představu, kdo by měli být jeho návštěvníci, tedy pro koho jsou texty psané. Takto si ještě lépe ujasníte smysl vašeho webu a vyladíte nesrovnalosti.

Kromě pěkného obsahu vám ale pomůže copywriter také s tím, aby byly vaše stránky na internetu skutečně vidět. Šikovný copywriter vytvoří totiž tak dobrý text, že jej budou internetové vyhledávače samy registrovat, a to i bez toho, co se dříve myslelo výrazem „SEO“, tedy zběsilé texty plné klíčových slov bez jakéhokoliv významu a informační hodnoty. Radíme vám tedy dobře, využijte na vašich stránkách sílu slova! Koneckonců právě tato slova jsou těmi prvními, kterými můžete působit na zcela nové návštěvníky, ze kterých se pak mohou stát věrní zákazníci!

 

    Logo GENES Media s.r.o. - digitální agentura

    vytvořil tým společnosti genes media s.r.o.

    Předchozí
    Nedávno jsem narazil na zajímavou studii na webu: http://img.brightcove.com/b2b-cmi-infographic-80...
    Facebook in Google+ RSS feed Pinterest
    Linked in
    Kontaktní formulář