Top 5 trendů online marketingu pro rok 2014 vol.1

Top 5 trendů online marketingu pro rok 2014 vol.1

Top 5 trendů online marketingu pro rok 2014 vol.1

13.08.2014
Obchod a marketing
Viktor

V dynamickém prostředí internetu se prosadí jen ti, kteří drží krok s novými trendy v marketingu. Jak bude vypadat online marketing v roce 2014? Přinášíme vám 5 hlavních internetových trendů, které letos dominují webu.

1. Vytvářejte kvalitní obsah

Jak získat větší důvěru spotřebitelů? Vytvářejte kvalitní obsah prostřednictvím různých kanálů. Poskytněte zákazníkům informace o vašem produktu, dejte jim možnost nahlédnout za oponu vašeho byznysu, bavte publikum. Díky tomu můžete vytvářet a udržovat vztahy se zákazníky a získat si jejich loajalitu.

Z výzkumů vyplývá, že nejlepší obsahové strategie pro B2B jsou sociální média, newslettery, případové studie, videa z výroby a články na tematických webech. Pomocí takových kanálů si budujete dobrou pověst v oboru. Zároveň současné trendy naznačují, že televizní a rozhlasové reklamy ztrácejí oproti digitálním technologiím na efektivitě.

Kvalitní content strategy pomáhá vytvářet skutečné spojení s lidmi. Vyprávění bylo pro obchod vždy důležité, ale nikdy nehrálo takovou roli v budoucím úspěchu podniku jako v současnosti. Web dramaticky změnil celý marketingový průmysl. V interaktivním prostředí totiž nestačí jen vyprávět,  musíte vést se zákazníkem dialog. Nestačí psát tiskové zprávy, koupit prostor na billboardech, spustit kampaň v rozhlase. Musíte s klienty mluvit, reagovat na ně.

Vytváření hodnotného a poutavého obsahu tvořeného pro konkrétní publikum výrazně posiluje pozici na trhu. Proto je nezbytné přistupovat k budování obsahu strategicky už při tvorbě webu, zvyšovat investice do něj a oslovení správného publika. Kvalitní obsah bude i v budoucnu jedním z nejvlivnějších trendů na internetu.

 

2. Používejte více obrázků

Úspěšné blogy mají jednu společnou vlastnost: podstatné části textu doplňují obrázky nebo infografikami pro podtržení informace.

S každoročním růstem počtu reklam je čím dál důležitější učinit obsah jednoduší a snadněji stravitelný. Důraz na obrázky je čím dál silnější i na sociálních sítích. Rychlý vzestup Pinterestu je založen na obrazově atraktivním obsahu, který lidé sdílí. Dalším příkladem jsou infografiky, které kombinují obraz s minimálním množstvím textu k vysvětlení tématu a poskytnutí statistických informací nebo údajů z výzkumných studií.

Ačkoliv tradiční textový obsah nejspíš nikdy nevyjde z módy, je evidentní, že v současnosti je důležité věnovat pozornost i jeho vizuální interpretaci. Zatímco text ze stránek ustupuje a autoři webů se jej snaží komprimovat, obrázky dostávají čím dál větší prostor.

Začlenění obrázků do marketingových kampaní je rozhodně přínosem a v tomto roce jedním z hlavních marketingových trendů.  

    Logo GENES Media s.r.o. - digitální agentura

    vytvořil tým společnosti genes media s.r.o.

    Předchozí
    3. Vsaďte na minimalismus V reakci na digitalizaci našich životů a informační přesycení se...
    Facebook in Google+ RSS feed Pinterest
    Linked in
    Kontaktní formulář