PPC kampaň

PPC kampaň

PPC kampaň

13.08.2014
SEO a SEM
Marek Kotala

PPC reklama je jednou z nejoblíbenějších formátů internetové reklamy. PPC je zkratka z anglických slov pay per click. Jedná se v podstatě o velmi sofistikovaný inzerát.PPC kampaň vám umožňuje platit jen za zákazníky, kteří skutečně rozklikli váš inzerát a navštívili webové stránky. PPC kampaň přivede zákazníky na vaše stránky a získá jejich pozornost, vy už jim jen musíte představit svůj produkt či službu.

 

V čem spočívá moc PPC?

 

PPC kampaně se zobrazují ve vyhledávačích, kam zákazníci přicházejí, aby vyhledali informace či konkrétní produkt. Pokud je kampaň vytvořena dobře, zaujme obrovské množství lidí. Výhodou je, že oslovuje nepřímo i ty, kteří PPC inzerát nerozkliknou – rozšiřuje totiž povědomí o vaší značce.

 

PPC systémy Google AdWords a Sklik umožňují poměrně přesné zacílení – můžete například zobrazit inzerát jen lidem žijícím v městě, kde působíte. PPC na facebooku umožňuje cílit ještě dokonaleji, třeba podle zájmů.

Platíte vždy za zákazníky, které vidí vaše stránky. A cenu inzerátu si určujete sami. Stačí si nastavit denní rozpočet.

 

Jak naplánovat efektivní PPC kampaň?

 

Chcete-li, aby vašePPCkampaň byla efektivní, výkonná apřinesla požadované výsledky, je nutné jí věnovat velké množství času. Základem je vybrat vhodná klíčová slova. Založit PPC kampaň dokáže i naprostý amatér, ovšem vytvořitefektivní PPC reklamu dovede jen profesionál.

 

Jako kterákoli jiná činnost i tvorba PPC kampaně má své specifika. Je nutné zvolit text inzerátu, která potenciálního zákazníka zaujme, neustále optimalizovat klíčová slova i jejich cenu v systému. Proto je vhodné nechat správu PPC kampaně agentuře, která vám může výsledky garantovat.

 

 

    Logo GENES Media s.r.o. - digitální agentura

    vytvořil tým společnosti genes media s.r.o.

    Facebook in Google+ RSS feed Pinterest
    Linked in
    Kontaktní formulář